Dennis

Founder – Owner

Eigenaar Accupakketkopen.nl en heeft moederbedrijf BNA Battery opgericht in 2016. Vanuit eigen behoefte is hij zich gaan verdiepen in de werking van accupakketten in hybride auto’s. Reviseren was de eerste stap. Accu’s hebben vele doeleinden en de werking is vaak anders maar de basis is hetzelfde. Vanuit dat oogpunt is hij de werkzaamheden gaan uitbreiden naar allerlei soorten accupakketten waaronder ook die voor de opslag van zonne-energie.

Marleen

Allround administrator – Sales support

Sinds begin 2021 geeft Marleen de administratie afdeling vorm. Zij is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Verantwoordelijk voor de afhandeling van email, telefoon en whatsapp berichten. Klantvriendelijkheid staat bij haar hoog in het vaandel. Zij zorgt dat u snel te woord gestaan wordt en al uw vragen vlot worden afgehandeld.

 

Jens

Technical Service Engineer

Jens werkt 4 dagen per week bij ons en zorgt in de werkplaats ervoor dat alle accupakketten na binnenkomst worden beoordeeld, geanalyseerd en opnieuw worden samengesteld. Bij klanten bestaan zijn werkzaamheden uit analyse van het accupakket, uitbouwen en opnieuw installeren van een vervangende accu. Hij is werkzaam bij ons vanaf februari 2022. Hiernaast volgt hij nog een studie Technische bedrijfskunde.

Bas

Technical Service Engineer

Bas werkt fulltime bij ons en heeft net als Jens de verantwoording voor het  beoordelen, analyseren en opnieuw samen stellen van accupakketten. Bij klanten bestaan zijn werkzaamheden uit analyse van het accupakket, uitbouwen en opnieuw installeren van een vervangende accu. Werkzaam bij ons vanaf november 2022.

 

Rein

Software Engineer

Rein is bij ons verantwoordelijk voor alle software achter onze analyse systemen. 1 dag per week zorgt hij dat alle systemen optimaal werken, data op de juiste manier wordt verwerkt en dat de systemen up to date zijn.

 

 

 

 

Thomas

Employee in Electrical Engineering (in training)

Elke woensdag zorgt hij dat op elektro technisch gebied de verschillende werkzaamheden worden uitgevoerd. Hij is met name verantwoordelijk voor de basis van al onze analyse apparatuur. Sinds november 2022 is hij onderdeel van ons team.

 

 

Suzanne

Allround administrator – Sales support

Vanaf januari 2023 doet Susanne samen met Marleen de administratie. Zij is op dinsdag, woensdag en vrijdag het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij zorgt dat email, telefoon en whatsapp berichten snel en adequaat worden beantwoordt. Met haar jarenlange horeca achtergrond zult u altijd vriendelijk geholpen worden.